Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Tavulinu

Chiglia

Tavulinu Chiglia hè un tavulinu sculturale chì e forme ricurdanu quelli di una barca, ma ancu rappresentanu u core di tuttu u prugettu. U cuncettu hè statu studiatu in virtù di un sviluppu modulare partendu da u mudellu di basa prupostu quì. A linearità di u fasciu di culomba cumminata cù a pussibilità di i vertebri si scorre liberamente à ellu, guarantisci l'stabilità di a tavola, permettenu di sviluppà in lunghezza. Queste caratteristiche facenu facilmente persunalizabile per l'ambiente di destinazione. Serà abbastanza per aumentà u numeru di vertebra è a durata di u fasciu per ottene e dimensioni desiderate.

Nome di u prugettu : Chiglia, Nome di i disignuri : Giuliano Ricciardi, U nome di u cliente : d-Lab studio di Giuliano Ricciardi.

Chiglia Tavulinu

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.