Padiglione Equestre U pavellone equestre hè una parte di u centru equestre di nova creazione. Ughjettu hè situatu nantu à u patrimoniu culturale è prutettu da l'area culturale di l'inseme storicu di a mostra. U cuncettu architettonicu principale hè l'exclusione di pareti di capitali massivi in favore di elementi trasparenti di cordone di legnu. U mutivu principale di l'ornamentu di facciata hè un modellu rítmicu stilizatu in forma d'arechje di granu o avena. E colonne di metallu magre sustiniscenu quasi imperceptibilmente i raghji di luce di u tettu in legnu incollatu, chì si alza, cù a cumplettazione in forma di siluetta stilizzata di a testa di u cavallu.
Nome di u prugettu : Oat Wreath, Nome di i disignuri : Polina Nozdracheva, U nome di u cliente : ALPN Ltd./Architectural laboratory of Polina Nozdracheva Ltd..
Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.