Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Robot D’Assistenza

Spoutnic

U Robot D’Assistenza Spoutnic hè un robot di sustegnu cuncepitu per educà galline à stà in i so box. E galline s'incalzanu annantu à u so avvicinamentu è tornanu à u nidu. Nurmalamenti, u criatore hà da circà tutti i so edifici ogni ora o ancu una meza ora à u piccu di a posta, per impedisce à a ghjallina di mette e so ova in terra. U picculu robot Spoutnic autònomu passa facilmente sottu a catene di fornitura è pò circulà in tuttu l'edificiu. A so bateria cuntene u ghjornu è recarga in una notte. Libera i allevatori da un compitu fastidioso è longu, chì permette un rendimentu megliu è limitendu u nùmeru d'ova scomposti.

Nome di u prugettu : Spoutnic, Nome di i disignuri : Frédéric Clermont, U nome di u cliente : Tibot Technologies.

Spoutnic U Robot D’Assistenza

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.