Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Flyer

Angry Mailer

U Flyer Pigliate una tappa in 360 gradi di a vostra prossima casa ghjustu da un flyer di listini di case. Ora pudete cun The Angry Mailer (TAM) Virtual Viewer di Realità Virtual da Miemode. L'Angry Mailer hè u primu visore di a so realtà virtuale (vr) di u so tipu, ultra-portable, è eco-friendly chì si spedinu cum'è mailer, si trasforma in una pupa di carta pop-art è si piega in un visor vr. In questa Serie di Open House 360, i compratori potenziali ponu piglià tour di casa di 360 gradi da i so telefoni intelligenti cunvertendu u flyer di listinu di casa in un visor vr. Trasforma a vostra publicità 2D in una realità 3D cù TAM: 360 Open House.

Nome di u prugettu : Angry Mailer, Nome di i disignuri : Ginger Kong, U nome di u cliente : Miemode, LLC.

Angry Mailer U Flyer

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.