Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Lampa Di U Tettu

Mobius

Lampa Di U Tettu A lampada M in forma di banda Mobius pare chì hè un corpu astratto chì vola sopra a vostra testa. I lampi fatti à manu è ogni forma anu una poca differenza trà l'altri. A lampada hè cumpostu da parechje strati di compensatu curvatu, poi pulite è coperto cù vernice di noce è laca, dendu un umore caldu à u vostru locu. U designer hà cercatu di truvà l'equilibriu trà e forme simplici è u disignu emotivo. A forma intelligente di cinta Mobius chì vede sempre diverse da un angolo di vista differenti. A striscia fina di luce enfatizza sta linea astratta è cumpletu l'imaghjini.

Nome di u prugettu : Mobius, Nome di i disignuri : Anastassiya Koktysheva, U nome di u cliente : Filo by Anastassiya Leonova.

Mobius Lampa Di U Tettu

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.