Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'ova Fina Ghjuvella

The Movie Theatre

L'ova Fina Ghjuvella Stu oggettu d'arte hè un ispirazione per i ghjuvelli Faberge intemporali è a legenda di Marilyn Monroe. L'ovu di filmi fine di u teatru cinematograficu hè un ghjuvellu cineticu di grande scala chì combina un oggettu d'arte è una scultura. U caratteru di Marilyn hè stata prughjettata da a foto chì hè stata presa in 1957 da Richard Avedon induve si posa cù fan di ostru. U Teatru Pelliculu hè un pruduttu di tecnulugie di fabricazione fatte à manu è digitale chì hè statu fattu di argentu è arricchitu cù 193 gemme di zirconiu cubicu. L'ughjettu hè cumpostu da 3 parte: U Teatru, a parte interna inturnuata, è una scultura di Marilyn.

Nome di u prugettu : The Movie Theatre, Nome di i disignuri : Larisa Zolotova, U nome di u cliente : Larisa Zolotova.

The Movie Theatre L'ova Fina Ghjuvella

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.