Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Publicità

Insect Sculptures

A Publicità Ogni pezzu hè stata fatta a manu per creà sculture d'insetti inspirati da u so ambienti è u manghjatu. L'opera d'arte hè stata aduprata cum'è una chjama à l'azzione via u situ Doom identificà troppu pesti domestici specifichi. L'elementi utilizati per queste sculture sò stati appruvati da i cantieri di basura, i depositi di basura, i cantieri di u fiume è i super mercati. Una volta chì ogni insettu hè stata riunita, sò stati fotografichi è ritruvati in photoshop.

Nome di u prugettu : Insect Sculptures, Nome di i disignuri : Chris Slabber, U nome di u cliente : Chris Slabber.

Insect Sculptures A Publicità

Stu cuncepimentu eccezziunale hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu di platinu in ghjoculi, ghjochi è cuncorsu di cuncepimentu di i prudutti hobby. Duvete sicuramente vede u portafoglio di cuncepimentu di i cuncettori premiati in platinu per scopre assai altri travagli novi, innovativi, originali è creativi di ghjoculi, ghjochi è prudutti di hobby.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.