Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Occhiali Plegable

Blooming

Occhiali Plegable U disegnu d'occhiali di Sonja hè statu ispiratu da fiori fiuriti è primi quadri spettaculari. Combinendu e forme organiche di a natura è l'elementi funziunali di i quadri di spettaculi, u designer hà sviluppatu un elementu cunvertibile chì pò esse manipulatu facilmente dendu parechji sfarenti. U pruduttu hè statu ancu cuncepitu cù una pussibilità pratica di plegamentu, pigliandu menu spaziu pussibule in u saccu di i trasportatori. I lenti sò pruduciati da plexiglass tagliatu laser cù stampe di fiori di Orchide, è i quadri sò fatti manualmente cù u latte placcatu d'oru 18k.

Nome di u prugettu : Blooming, Nome di i disignuri : Sonja Iglic, U nome di u cliente : Sonja Iglic.

Blooming Occhiali Plegable

This excellent design is a winner of golden design award in lighting products and fixtures design competition. You should definitely see the golden award-winning designers' design portfolio to discover many other new, innovative, original and creative lighting products and fixtures design works.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.