Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Centru Sportiu Equestre

Equitorus

U Centru Sportiu Equestre Equitorus hè dumandatu à scuntrà tutte e rigure esigenze sanitarie è tecnologiche per u mantenimentu, a furmazione è a prepagazione di cavalli chì compete in u più altu livellu. U Complicatu cuntene tutta l'infrastruttura necessaria per vive è recreazione bisogni di i pruprietarii di cavalli durante u so tempu liberu. L'elementu più cumplessu di u cumplessu hè a so grande arena interna fatta di strutture in legnu incollate & cù una galleria in forma di L cù sedie di spettatori è caffè. L'ughjettu hè perceciutu cum'è un cuntrastu in relazione à l'ambiente naturale. Sembra cume qualchissia avia allargatu una tappetta di casa di culurita in terra.

Nome di u prugettu : Equitorus , Nome di i disignuri : Polina Nozdracheva, U nome di u cliente : ALPN / Architectural laboratory of Polina Nozdracheva Ltd.

Equitorus  U Centru Sportiu Equestre

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.