Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Logò

Meet Chuanchuan

U Logò Più parechji ristoranti cumincianu à serve Chuanchuan in Cina, un tipu di cucina Sichuan. A maiò parte di elli ùn anu micca un logò propiu, o bellu aspettu, chì riducenu in qualchì manera l'attrattiva di u so fantastico alimentariu. Tuttavia, stu logò si compone di dui grafici basati, quadrati è trianguli, chì stanu per diversi materiali alimentari. A forma generale di questu logò hè una forma tonda, chì simbulizeghja u caldu di calda. Stu u logò cuncepitu per esse più semplice, per esse più faciule capiscenu, è esse più semplice, chì puderia attrae più clienti.

Nome di u prugettu : Meet Chuanchuan , Nome di i disignuri : Sitong Liu, U nome di u cliente : Kinpak brand group.

Meet Chuanchuan  U Logò

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.