Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Rigalu Di Cumpagnia

Yun Tea

Rigalu Di Cumpagnia Stu cuncepimentu di cullezzione di tè incorpora u cuncettu di zodiacu è oroscopi chinesi cù una identità di marca bilingue, chì aiuta à prumove sta tradizione culturale cinese à i populi in u mondu attraversu un altru approcciu è un tonu di voce. U stilu graficu di u modellu di salice chinoiserie occidentale hè statu manipulatu cù u caratteru zodiacale di taglia di carta orientale cinese, chì creanu una identità visuale chì hè in relazione cù u tè è u fiore di sorte di zodiacu.

Nome di u prugettu : Yun Tea, Nome di i disignuri : Jacky Cheung, U nome di u cliente : SharpMotion.

Yun Tea Rigalu Di Cumpagnia

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.