Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Trolley Di Furmagliu Chilatu

Coq

U Trolley Di Furmagliu Chilatu Patrick Sarran hà creatu u trolley di furmagliu Coq in 2012. L'estrania di stu articulu rossu excita a curiosità di i pranzi, ma ùn sbaglià micca, questu hè principalmente un strumentu di travagliu. Chistu è uttenuta per mezu di una struttura stilizzata di vernice verniciata da una cloche cilindrica laccata rossa chì pò esse pandata à u latu per rivela un assortimentu di furmagliu maturatu. Aduprendu u manicu per spustà u carrettu, apre a scatula, scorrendu u pianu per fà un spaziu per u platu, rotendu stu discu per tagliate porzioni di furmagliu, u camerier pò sviluppà u prucessu in un pezzu di l'arte di performance.

Nome di u prugettu : Coq, Nome di i disignuri : Patrick Sarran, U nome di u cliente : QUISO SARL.

Coq U Trolley Di Furmagliu Chilatu

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.