Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Béton Decorativu

ConcreteCube

U Béton Decorativu Dentru stu prughjettu, Emese Orbán sperimentò cù stampi fatti di diversi materiali è oltre, ella mischia u cimentu cù altri materiali. U prughjettu hà ancu vulsutu creà superfici micca cunvinziunali, è di dipintu u béton in manere disparate. Pruvò à risponde à e seguenti dumande. In quale misura si puderia mudificà u béton chì u materiale ancu mantene e so caratteristiche? U cimentu hè solu un materiale grisgiu, friddu è duru? U cuncettore hà cunclusu chì e caratteristiche di u béton ponu esse cambiate è, dunque, esceranu qualità è impressioni novi.

Nome di u prugettu : ConcreteCube, Nome di i disignuri : Emese Orbán, U nome di u cliente : Emese Orbán.

ConcreteCube U Béton Decorativu

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.