Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Un Marcatu

Brainfood

Un Marcatu I marcatori di Brainfood hè un accostu umoristicu à l'attività di lettura cum'è "alimentu per u cervellu" dunque, sò furmati in cucchiaia, forchetta è cuteddu! Sicondu e vostre letture, u tipu di letteratura, pudete sceglie a forma propria es. per e storie d'amore è d'amore preferiscenu u marcatu di culleghju, per a filusufìa è a poesia a forma di forchetta, è per leghje di cumedia è scifi, pudete sceglie u cuteddu. I bookmarks vanu in parechje temi. Eccu l'alimentazione greca, l'estate grecu è i motivi grechi, cum'è una nova pruposta di cuncepimentu per u souvenir tradiziunale grecu.

Nome di u prugettu : Brainfood, Nome di i disignuri : Natasha Chatziangeli, U nome di u cliente : Natasha Chatziangeli Design Studio.

Brainfood Un Marcatu

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.