Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Magazzini D'art

Kuriosity

Magazzini D'art Kuriosity comprende una piattaforma di cummercializazione online ligata à stu primu magazzinu fisicu chì mostra una selezzione di moda, di cuncepimentu, di i prudutti artighjanali è di l'arte. Più di un magazinu tipicu di a vendita, Kuriosity hè pensatu cum'è una sperienza curata di scuperta induve i prudutti nantu à a visualizazione sò supplementati cun una capa addiziale di media interattiva ricca chì serve per attirà è impegnà cù u cliente. A finestra di finestra di l'icona infinita di u Kuriosity cambia u culore per attirà è quandu i clienti camminanu, i prudutti ammucciati in scatuli daretu à u portale di vetru apparentemente infinitu s'illuminanu invitandu à entre.

Nome di u prugettu : Kuriosity, Nome di i disignuri : Lip Chiong - Studio Twist, U nome di u cliente : Kuriosity, K11 Concepts Ltd..

Kuriosity Magazzini D'art

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.