Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Buttiglia

North Sea Spirits

Buttiglia U disignu di buttiglia di u Spiritu Marinu di u Nordu hè ispiratu da a natura unica di Sylt è incorpora a purezza è a chiarezza di quellu ambiente. In cuntrastu à l'altri buttigli, i Spiculi di u Mari di u Nordu sò cumpletamenti coperti da un revestimentu superficiale unicolore. U logu cuntene u Stranddistel, una fiore esistente solu in Kampen / Sylt. Ogni 6 sapori hè definitu da un culore specificu mentre u cuntenutu di e 4 bevande mixte hè identicu à u culore di l'buttiglia. U revestimentu di a superficia furnisce un manicughju suave è cálido è u pesu aghjunghjenu a percepzione di u valore.

Nome di u prugettu : North Sea Spirits, Nome di i disignuri : Ulrich Graf, U nome di u cliente : Skiclub Kampen North Sea Spirits.

North Sea Spirits Buttiglia

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.