Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Anellu

Ballerina

Anellu L'amore di a designer per a musica classica è u ballet russu l'inspirava à creà questu anellu, chì offre l'oppurtunità di mostrà unu di i so punti di forza: u disignu cù forme organiche. Questu anellu d'oru di rosa è a so petra morganita circundatu di zaffiri rosa hè unu à vedà. U disegnu di lunetta permette di scintillare di e pietre preziose per spuntà è mostra i so culori mentre a figura di a ballerina è l'arrangemente di pietra ondulata formanu una forma dinamica di l'anellu, dendu l'impressione chì a ballerina flottò longu a to manu.

Nome di u prugettu : Ballerina, Nome di i disignuri : Larisa Zolotova, U nome di u cliente : Larisa Zolotova.

Ballerina Anellu

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.