Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Pendant

Eternal Union

U Pendant L'Unione Eterna di Olga Yatskaer, un storicu prufessiunale chì hà decisu di seguità una nova carriera di un designer di gioielli, pare simplice ma pienu di significatu. Certi anu truvatu in ellu un toccu di ghjuvelli celtichi o ancu un nodo di Herakles. U pezzu rapprisenta una forma infinita, chì paria dui forme interconnesse. Questu effettu hè creatu per mezu di e linee simili di griglia incisa nantu à u pezzu. In altre parolle - i dui sò uniti inseme cum'è una, è l'unica hè una unione di i dui.

Nome di u prugettu : Eternal Union, Nome di i disignuri : Olga Yatskaer, U nome di u cliente : Olga Yatskaer.

Eternal Union U Pendant

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.