Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Mobili Sonu Publicu

Sonoro

Mobili Sonu Publicu "Sonoro" hè un prughjettu basatu annantu à u cambiamentu di l'idea di u mobili publicu, attraversu a cuncezzione è u sviluppu di i mobuli soni publichi in Colombia (strumentu di percussione). Questa mudificazione, stimula è genera a recreazione è l'inclusione di e pratiche culturale sviluppate da a cumunità in modu di sprimesi per via di a so diversità culturale chì permette di empowerment l'elementi di a so identità. Hè un mobili chì genera un spaziu per interazzione è suciale trà i sfarenti utilizatori (residenti, turisti, visitatori è studienti) intornu à u spaziu intervenitu.

Nome di u prugettu : Sonoro, Nome di i disignuri : Kevin Fonseca Laverde, U nome di u cliente : Universidad Nacional de Colombia sede Palmira and Universidad Pontificia Bolivariana sede Medellín.

Sonoro Mobili Sonu Publicu

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.