Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Giardinu In Casa

Oasis

U Giardinu In Casa Giardinu chì circonda a villa storica in u centru di a cità. Parcella larga è stretta cù altezza di 7m. A zona hè stata divisa in 3 livelli. U giardinu di fronte più bassu cumminà i bisogni di u conservatore è u giardinu mudernu. Secondu livellu: Giardinu di recreazione cù dui gazebos - nantu à u tettu di una piscina è garage sotterraniu. Terzu livellu: Giardinu di i zitelli di Woodland. U prughjettu hà intesu di deviare l'attenzione da u rumore di a cità è vultendu à a natura. Hè per quessa chì u giardinu hà alcune caratteristiche interessanti di l'acqua cum'è e scale di acqua è u muru d'acqua.

Nome di u prugettu : Oasis, Nome di i disignuri : Agnieszka Hubeny-Zukowska, U nome di u cliente : Agnieszka Hubeny-Zukowska Pracownia Sztuki Ogrodowej.

Oasis U Giardinu In Casa

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.