Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Cunsigliu Di Stiratura

DAZZL360

Cunsigliu Di Stiratura U tavulinu di a planche ùn hè micca stata cambiata da quandu hè iniziatu chì hè cunsideratu cum'è un duvere difficiule per parechje persone. Dazzl360 Ironing Board hè un novu pruduttu innovativu chì cambierà per sempre a manera di ferru. Funzioni rotatori di rotulu di 360 gradi facenu più faciule è più veloce di fà strisce. Stu sistema di ferru innovativu presenta un clip di pantaloni speciali, scheda di dettagliata per u collu è a manica, cadiu di ferru 360 pivotante, ganciu per i panni dopu u ferru, ottu livelli di regulazione è un mecanismu di serratura EZ per un plegamentu è un almacenamentu convenienti.

Nome di u prugettu : DAZZL360, Nome di i disignuri : Lee Kibeom, U nome di u cliente : DAZZL360.

DAZZL360 Cunsigliu Di Stiratura

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.