Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Luci Bicicletta

Astra Stylish Bike Lamp

Luci Bicicletta Astra hè una sola lampada di bici eleganti cù bracciale rivoluzionaria integrata in aluminiu. L'Astra combina perfettamente u corpu duru è u corpu chjaru in un risultatu pulitu è stylish. U bracciu d'aluminium unicu è micca solu durabile, ma ancu lasciate l'Astra galleghjanu à a meza manubri chì furnisce a più larga gamma di raghji. Astra hà una linea di taglia perfetta, u fasciu ùn pruvucarà micca lucente à e persone di l'altra parte di a strada. L'Astra dà à a bicicletta un paru di occhi brillanti alluminendu a strada.

Nome di u prugettu : Astra Stylish Bike Lamp, Nome di i disignuri : Chou-Hang, Yang, U nome di u cliente : LEXDESIGN.

Astra Stylish Bike Lamp Luci Bicicletta

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.