Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Scarpe Running

Kateem

Scarpe Running Un calzature ligera per a corsa chì utilizeghja materiali innovativi è tecniche di pruduzzione ma si basa dinò in u sapè tradiziunale per creà una nova sperienza di corsa. A parte superiore hè fatta da pannelli semi-rigidi cum'è un exoscheletu strettu - robusta, impermeabile è transpirabile. Ha un tappu in carbonu è zoni flex precisamente definiti. U lacing tradiziunale hè facilmente aghjustabile, u sulitariu cumunu è una stampata 3D stampata 3D persunalizata guarantiscenu perfetta. A sola media hè magra è hà incrustazioni a pedine variabili. I piedi sò ben prutetti è sustenuti - i puteri cumminciarii per rende megliu.

Nome di u prugettu : Kateem, Nome di i disignuri : Florian Seidl, U nome di u cliente : Florian Seidl.

Kateem Scarpe Running

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.