Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Logò

Wanlin Art Museum

U Logò Cume Wanlin Art Museum era situatu in u campus di l'Università di Wuhan, a nostra creatività avia bisognu di riflette e seguenti caratteristiche: Un puntu di incontru centrale per i studenti per onore è apprezzà l'arte, mentre presentanu aspetti di una galleria d'arte tipica. Hà avutu ancu affaccà cum'è "umanistichi". Mentre i studienti universitari stanu à a linea di partenza di a so vita, stu museu d'arte funziona cum'è un capitulu d'apertura per l'apprezzamentu artisticu di i studienti, è l'arte li accumpagnerà una vita.

Nome di u prugettu : Wanlin Art Museum, Nome di i disignuri : Dongdao Creative Branding Group, U nome di u cliente : Wuhan University.

Wanlin Art Museum U Logò

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.