Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Tavulinu

oiiio

Tavulinu "OIIIO" hè un mobili bi-funziunale mudernu (tavulinu + pussibbilità interni mettendu i tavuli in u sistema) di u designer polaccu Wojciech Morsztyn. A tecnulugia di scambià tavuli d'elementi individuali dà l'impressione cum'è s'ellu hè statu fattu da un pezzu di legnu chì li dà un sentimentu unicu. In una seria di tavule dispunibili in trè culori diffirenti: culore di legnu naturale, neru, biancu.

Nome di u prugettu : oiiio, Nome di i disignuri : Wojciech Morsztyn, U nome di u cliente : WM Design.

oiiio Tavulinu

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.