Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Sciarpa

Sirin and Alkonost - the Keepers of life

Sciarpa A cumpusizioni originale di l'imagine mitologiche tradiziunali russe, Sirin è Alkonost, hè stampata nantu à scarpi di 100% di seta (serigrafia, 11 culori). Sirin era dotatu di caratteristiche magiche di natura protettiva, bellezza, felicità. Alkonost hè l'uccello di l'alba cuntrola u ventu è u clima. "In u Mare di l'Oceanu, in l'isula di Buyan, s'alza un Roble forte umdu". Dapoi i dui uccelli, custruendu u so nidu in u Quercia, anu iniziatu una nova vita à a Terra. L'arbre di a vita hè diventatu u simbulu di a vita, è prutegge i dui uccelli, un simbulu di benessere, di benessere è di felicità di famiglia.

Nome di u prugettu : Sirin and Alkonost - the Keepers of life, Nome di i disignuri : Ekaterina Ezhova, U nome di u cliente : Katja Siegmar.

Sirin and Alkonost - the Keepers of life Sciarpa

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.