Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Candela

Ardora

Candela Ardora pare una candela ordinaria, ma in fattu hè assai speciale. Dopu à esse illuminatu, cum'è a candela si fonde gradualmente revela una forma di core da l'internu. U core in dentro da a candela hè fattu di ceramica resistente à u calore. A mecca si separa à l'internu di a candela, passendu in u fronte è a parte posteriore di u cori di ceramica. In questu modu, a cera si fonde uniformemente, svelendu u core in l'internu. A candela pò avè sfumature sfarenti chì ponu pruduce una atmosfera assai piacevule. À un primu sguardu, a ghjente penseria chì hè una candela abituale, ma cum'è a candela si fonde ponu scopre a so caratteristica speciale.

Nome di u prugettu : Ardora, Nome di i disignuri : Sebastian Popa, U nome di u cliente : Sebastian Popa.

Ardora Candela

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.