Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Sedia

La Chaise Impossible

Sedia Design Prugettu Attraente. "A sedia impussibile" ferma in solu duie gambe. Hè liggeru; 5 à 10 Kgrs. Eppuru forte per sustene finu à 120 Kgrs. Hè simplice di fabricazione, bella, robusta, eterna, inossidabile, senza viti è senza chiodi. Hè modulare per parechje pusizioni è sfarenti usi, un pezzu d'arte, si rocciò, hè divertente, totalmente riciclabile è ecofriendly, fattu di legnu solidu è tubi d'aluminiu, pensati per durà per sempre. (A struttura pò esse fatta di materiali diffirenti cum'è plastica, metalli, o béton per lochi publichi. A sedia in tessili o cuir)

Nome di u prugettu : La Chaise Impossible, Nome di i disignuri : Enrique Rodríguez "LeThermidor", U nome di u cliente : LeThermidor.

La Chaise Impossible Sedia

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.