Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Tavola, Trestle, Plinth

Trifold

Tavola, Trestle, Plinth A forma di Trifold hè infurmata da una cumminazione di superfici triangulari è una sequenza plegante unica. Ha un disegnu minimalistu ma cumplessu è scultore, da ogni angulu di vista revela una cumpusizioni unica. U disignu pò esse scalatu per adattà à vari scopi senza compromette a so integrità strutturale. U Trifold hè una mostra di metudi di fabricazione digitale è l'usu di e tecnulugia di fabricazione novi cum'è a robotica. U prucessu di produzzione hè statu sviluppatu in cullaburazione cù una sucietà di fabricazione robotica specializata in plegazione di metalli cù robot 6-assi.

Nome di u prugettu : Trifold, Nome di i disignuri : Max Hauser, U nome di u cliente : .

Trifold Tavola, Trestle, Plinth

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.