Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Iniettore Epinefrina

EpiShell

Iniettore Epinefrina EpiShell hè più cà un dispositivu medicu in a vita quotidiana di i trasportatori ma un aiutatore di vita amichevule. Hè una soluzione centrata in l'utente per i trasportatori di l'injectore Epinephrine cù l'intenzione di riduce u timore di l'utilizatori di utilizà un iniettore, per ricurdà i pazienti di trasportallu ogni ghjornu è più intuitive per realizà una iniezione durante una emergenza. Hè caratteristiche del cargatore di telefuninu integratu, cunnessione Bluetooth, guida di voce è a cunchiglia esterna intercambiabile. Per mezu di a so App in u telefonu intelligente, l'utilizatori ponu gestisce facilmente e so funzioni, cume IFU, cunnessione Bluetooth, cuntattu Emergence è Refill / Exp.

Nome di u prugettu : EpiShell, Nome di i disignuri : Hong Ying Guo, U nome di u cliente : .

EpiShell Iniettore Epinefrina

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.