Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Etichette

Propeller

Etichette U propulse hè una cullizzioni di spirti da diverse parti di u mondu, assuciata da u tema di i viaghji aerei è un viaghjatore pilotu cum'è caratteru di marca. E caratteristiche di ogni sorta di bevanda sò esposti à traversu numerose illustrazioni, iscrizioni chì s'assumigliavanu à i badges di l'aviazione è schizzi chì servinu cum'è ricette di cocktail. U cuncepimentu multifacciale hè cumplementatu cù diversi toni di foglia di culore, lacche sfarenti, modelli è goffratura.

Nome di u prugettu : Propeller, Nome di i disignuri : Asta Kauspedaite, U nome di u cliente : Stumbras.

Propeller Etichette

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.