Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
E Mulche Multifunziunali

Lazarus

E Mulche Multifunziunali una màquina simplice, pussibule, non elettrica, creata da veru per l’interazzione suciale è a riabilitazione di i disabili. Per ùn esse micca terribile, imita perfettamente u prucessu di camminare di a persona ordinaria. Comu esempiu, movi sempre l'arme di l'altru latu di a perna. a perna disattivata pò arrampicà scale cù questu perchè pò impiegà cani. Ancu i cani ponu esse trasfurmati in una sedia perfetta. Se no, Làzaru carichi cani. Cum'è una macchina medica, Làzaru hè efficace perchè l'utente pò riabilità gradualmente è automaticamente in interazione sociale normale, ùn abbandunà u travagliu per riabilitazione

Nome di u prugettu : Lazarus, Nome di i disignuri : Sung-Hyeon Yoo, U nome di u cliente : Mm, soulish apparel for world.

Lazarus E Mulche Multifunziunali

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.