Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Cumerciali È Amministrativi

Sina Complex

Cumerciali È Amministrativi In u pianu, u prughjettu hà cuminciatu u so travagliu da un pulmone respiratoriu chì era in cuntattu cù l'aria aperta è prufittava ancu di vegetazione per u filtru di l'aria è s'intentava chì sta tendenza sia continuata in tutta a serie. Ancu certi lochi sò stati furmati in diverse altitudine per guardà a cità. Questi lochi sò stati circundati da cunchiglia (vegetazione è disegni) è in totale, offre una vista filtrata da sti elementi per l'audienza sia da l'internu sia fora per riduce l'intensità di contaminazione fisica è visuale.

Nome di u prugettu : Sina Complex, Nome di i disignuri : Mahdi Mahdavi,Babak Ahangar Azizi, U nome di u cliente : Towseeh Sina Company .

Sina Complex Cumerciali È Amministrativi

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.