Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Parasole Led

NI

U Parasole Led NI, l'innovativa cumminazione di parasole è torcia di giardinu, hè un novu disignu chì incarna l'adattabilità di mobili muderni. L'integrazione di un parasole classicu cù un sistema di illuminazione versatili, NI Parasol hè previstu di ghjucà un rolu di pioneru per rinfurzà a qualità di l'ambiente stradale da a mattina à a notte. U OTC di sensazione di ditte propiu (un dimmer di un toccu) permette à e persone di aghjustà a luminosità di u sistema di illuminazione à 3 canali in facilità. U so cunduttore LED di 12V di bassa tensione furnisce un suministru d’energia efficiente per u sistema cù più 2000pcs di 0.1W LED, chì genera assai pocu calore.

Nome di u prugettu : NI , Nome di i disignuri : Terry Chow, U nome di u cliente : FOXCAT.

NI  U Parasole Led

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.