Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Terminal Di L'immigrazione Automatizata

CVision MBAS 2

U Terminal Di L'immigrazione Automatizata MBAS 2 hè stata pensata per sfidà a natura di i prudutti di sicurità è minimizà l'intimidazione è u timore da l'aspettu tecnologicu è psicologicu. U so designu riinterpreta elementi familiari di l'ordinateur domesticu per furnisce un aspettu amichevule à i citadini campagnoli intornu à u cunfini di Tailanda. Voce è visuale nantu à u screnu guidanu prima utilizatori passu per passu u prucessu. U tonu di culore doppiu nantu à u padu di stampa digitale indica chiaramente e zone di scansione. MBAS 2 hè un pruduttu unicu chì hà per scopu di cambià a manera di trapassà e fruntiere, permettendu parechje lingue è una sperienza d'utilizatore senza discriminazione amichevuli.

Nome di u prugettu : CVision MBAS 2, Nome di i disignuri : Prompong Hakk, U nome di u cliente : Chanwanich Company Limited.

CVision MBAS 2 U Terminal Di L'immigrazione Automatizata

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.