Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Sedia

Chair with Belly Button

Sedia A sedia cù Belly Button hè una seria di sedie ligere è purtate chì permettenu à l'utilizatori di utilizà i spazii intornu à elli, cum'è scale, pavimentu, o pila di libri, per furnisce una sperienza di seduta più cumoda. U disignu di a sedia definisce l'idea di sedi convenzionali mettendu in opzione sedute inespettate. L'imaghjini di i sedi sò stati da un scenariu di sognu - un gruppu di floppii è forme di fusione si sparghje in un spaziu. Si parenu tranquillamente contr’à i mura è in i cantoni cume dorme picculi. Ogni sedia hà u so propiu buttone di panza per dà un pocu di ghjucà.

Nome di u prugettu : Chair with Belly Button, Nome di i disignuri : I Chao Wang, U nome di u cliente : IChao Design.

Chair with Belly Button Sedia

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.