Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Pappu Multifunzionale

Loop

U Pappu Multifunzionale Loop hè un ciuffu multifunzionale per u vostru armariu o per l'usu in casa. U ciclu hè 240cmx180cm. A superficia è a struttura di u Tessile Loop sò 100% create da a manu, aduprendu una tecnica à a manu chì data di parechji seculi. U tessile Loop hè 93 pannelli fatti à mano individualmente da pezzi per fà u pienu. Loop usa 100% di lana australiana Alpaca premium. L'alpaca hè pocu allergenu è assicura calore è transpirabilità. U tessulu Loop hà una drape è una flessibilità di forma mentre i so 93 pannelli assicureghjanu a tenacità è un forte rendimentu. U Loop hè fattu di fibre naturali, rinnovabili è biodegradabili

Nome di u prugettu : Loop, Nome di i disignuri : Miranda Pereira, U nome di u cliente : Daato.

Loop U Pappu Multifunzionale

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.