Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Sistema Di Monitoraghju Di I Pazienti

Touch Free Life Care

Sistema Di Monitoraghju Di I Pazienti U lettu di salvezza di u toccu hè fatta cù chips integrati per monitorizà e funzioni fisiulogiche. I pazienti ponu cuntrullà a so temperatura di u materasso è a pusizione di u lettu cù l'interfaccia intuitiva senza avè da chjamà l'infermiera per queste attività. Ancu questu screnu hè adupratu da l'infermiera per mantene un record di droghe è fluidi amministrati chì hè dopu mandatu à l'interfaccia à a stazione infermiera. L'interfaccia in a stazione infermiera mostra è alerta tutti i cambiamenti in i paràmetri cum'è a temperatura di u corpu, a pressione sanguigna, u moddu di sonnu è u nivellu di umidità. Un saccu di ore di staff pò dunque esse salvate usando tlc.

Nome di u prugettu : Touch Free Life Care, Nome di i disignuri : nikita chandekar, U nome di u cliente : MIT Institute of Design.

Touch Free Life Care Sistema Di Monitoraghju Di I Pazienti

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.