Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Bancu Sculturale

Metric - Ganic

Bancu Sculturale Cù Chen Metric-Ganic esplora a nozione di cumu a civilisazione imprime a cunniscenza è cumu l'omu hà furmatu a terra per creà a cultura è a storia - per via di questa lente, u bancu scultore hè esploratu via u studiu di mudelli naturali è matematichi. Diferendu trà e forme inorganiche è organiche, l'apparenza di origami di u legnu hè una rapprisintazione di a cunniscenza umana basata nantu à i calculi matematichi, chì cuntrasta cù u granu naturale di a quercia bianca chì rappresenta a foresta è a terra.

Nome di u prugettu : Metric - Ganic, Nome di i disignuri : Webber (Ping-Chun) Chen, U nome di u cliente : 'Make It' Exhibition, Victoria University, New Zealand.

Metric - Ganic Bancu Sculturale

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.