Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Tipografia

Ila'l Amam Type Family

A Tipografia "Ila'l Amam" hè una famiglia di tipici arabi sviluppata da una mistura di i primi tipi di visualizazioni mai creati - Fat Faces, cume di scritti iraniani Kufic vintage di u 11u seculu, uniscendu tutti in un format italicizatu / oblicu. "Ila'l Amam" hè custituitu di tippi di visualizazione utilizati per scopi di grande scala postu chì e lettere sò altamente stilizate è caratterizate da avè un cuntrastu forte trà i colpi grossi è sottili. A fascinazione daretu à un tippu italicizatu / oblicu hè vinutu da a mancanza di unu in ogni tipu arabe, postu chì l'arabu hà forsi cunsideratu d'avè un furmatu puramente italicu dapoi u principiu.

Nome di u prugettu : Ila'l Amam Type Family, Nome di i disignuri : Sara Mansour, U nome di u cliente : Sara Mansour.

Ila'l Amam Type Family A Tipografia

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.