Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Anellu

Moon Curve

Anellu U mondu naturali hè in muvimentu constante postu chì si equilibra entre l'ordine è u caosu. Un bonu disignu hè creatu da a stessa tensione. A so qualità di forza, bellezza è dinamisimu deriva da a capacità di l'artista per stà aperta à questi opposti durante l'attu di creazione. A pezza finita hè a somma di innumerevule scelte chì l'artistu face. Tuttu u pensamentu è nisun sentimentu resultarà in un travagliu chì hè duru è friddu, mentri tuttu sintimentu è nisun cuntrollu ùn rende micca travagliu chì ùn riesce à sprimesi. L'intercordazione di i dui serà spressione di u ballu di a vita stessa.

Nome di u prugettu : Moon Curve, Nome di i disignuri : Mary Zayman, U nome di u cliente : Mary Zayman.

Moon Curve Anellu

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.