Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Edifiziu Mista

The Mall

Edifiziu Mista U Mall si trova in u desertu. L'idea di cuncepimentu hè basatu nantu à dissolve u prugramma di l'edificazione per creà un distrittu culturale è cummerciale fora di questu, chì influerà u circondu. I spazi urbani integrati in u cumplessu accoglie parechje attività è arricchiscenu l'interaczione culturale in a zona. Invece di cumportà cum'è un edificio stesu chjusu, sustenerà a vita di strada in tutta l'area. U layout di u cumplessu, l'orientazione di l'edificazioni è i dettagli di facciata sò pensati à sustene l'usu più efficaci di e fonti naturali.

Nome di u prugettu : The Mall, Nome di i disignuri : Ekin Ç. Turhan - Onat Öktem, U nome di u cliente : Ercan Çoban Architects & ONZ Architects.

The Mall Edifiziu Mista

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.