Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Cabina D'esposizione

Onn Exhibition

Cabina D'esposizione Onn hè un pruduttu artigianale di prima qualità chì combina tradizioni cù disegni muderni attraversu maestri di beni culturali. I materiali, i culori è i prudutti di Onn sò ispirati da a natura chì illuminanu i caratteri tradiziunali cun un gustu di brillantezza. A cabina d'esposizione hè stata custruita per replicà una scena di natura utilizendu materiali cumpressi assuciati cù i prudutti, per diventà stessu un pezzu d'arte armonizatu.

Nome di u prugettu : Onn Exhibition, Nome di i disignuri : Shinjae Kang, Heeyoung Choi, U nome di u cliente : Onn.

Onn Exhibition Cabina D'esposizione

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.