Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Segnu Di Trafficu

Don Luis

U Segnu Di Trafficu "Parechji paesi anu iniziatu à implementà e pulitiche per incuragisce u caminu cum'è un modu impurtante di trasportu. U risicu di i pedoni hè aumentatu quandu u disignu di e strade falla planificà e furnisce miccanismi di cuntrollu di u trafficu chì separanu i pedoni di i veiculi. I crash di u trafficu in generale sò stimati chì costanu trà 1 è 2% di u pruduttu naziunale brutu "(OMS). Don Luis hè un signalu di trafficu 3D chì unisce à una linea gialla 2D pittata in u trotuariu per evità a strada per i pedoni à un altru locu di zebra. Cuncepitu cù una analisi sociocultural è micca solu di e linee estetiche.

Nome di u prugettu : Don Luis, Nome di i disignuri : CasBeVilla Team, U nome di u cliente : CasBeVilla Team.

Don Luis U Segnu Di Trafficu

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.