Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Neoclasica Residenza Riutilizzata

Neoclassic Wellness

Neoclasica Residenza Riutilizzata Una residenza neoclassica rimudificata per accoglie benessere è spa. Cunziendu l'elaborazioni di decorazioni in gesso, pavimenti in legnu di quercia antica è luce naturali di u ghjornu, a pruposta di u cuncepimentu era di introduve materiali chì disegnanu a linea distintiva trà vechju è novu. L'applicazione di lavaplaster nantu à pavimenti è pareti, formiche laminate, vetru è quartz mosaicu dominanu l'internu mentre a paleta di culori redefinisce l'identità classica. I toni terri caldi aghjunghjenu a patina di l'antichità, mentri a putenza di u nero in caratteristiche metalliche aghjunghjenu un elementu dinamicu in u romanticisimu emissimu di neoclassismu.

Nome di u prugettu : Neoclassic Wellness, Nome di i disignuri : Helen Brasinika, U nome di u cliente : Vivify_The beauty lab.

Neoclassic Wellness Neoclasica Residenza Riutilizzata

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.