Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Tavulinu

Fallen Bird

U Tavulinu Simile à Immanuel Kant, partu da una idea estetica chì dà à u mo travagliu a so anima. I seguitate sempre u mo propiu modu: implicatu intuitivamente, emozionalmente è cuscente in un tema specificu.Triangli in (E) u muvimentu hè una storia chì parte da una forma geometrica solida, un triangulu equilateru, u primu chì i punti di supportu ùn esse tagliatu. Distilla varie forme chì ponu serve sia per disegni per taburete, tavule ecc ma ancu da esse trasfurmate in entità geometriche astratti chì funziona cum'è arte visuale

Nome di u prugettu : Fallen Bird, Nome di i disignuri : André Verroken, U nome di u cliente : Studio Verroken for GESQUIERE & VERROKEN bvba.

Fallen Bird U Tavulinu

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.