Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Lavabo

Serel Wave

Lavabo U lavabo SEREL Wave piglia u so postu in bagni moderni cù e so linee nominative, soluzioni funziunali è una qualità impressiunante. SEREL Lavabo da onda; mentre cambia a percepzione di u doppiu lavabo attuale cù a so forma di bocca unica, cumprende dinò l'usu di l'adulti è di i zitelli cun a so forma estetica. In più di l'usu cum'è bacinu di i zitelli, furnisce funzione per l'abluzione è a pulizia di i scarpi chì hè adupratu in a cultura Islam. L'approcciu generale in u cuncepimentu di lavabo hè u mudernisimu è u funziunismu. Questa dimarchja afecta u disignu di manera cusì impurtante.

Nome di u prugettu : Serel Wave, Nome di i disignuri : SEREL Seramic Factory, U nome di u cliente : Matel Hammadde San. ve Tic A.S Serel Sanitary Factory.

Serel Wave Lavabo

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.