Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Lavabo Doppiu

4Life

Lavabo Doppiu U lavabo doppiu 4Life piglia u so postu in i bagni cù a so forma solida è u so usu funzionale. U lavabo hè cuncepitu per furnisce à l'usu l'uppurtunità di usà u pruduttu cum'è bacinu singulu è doppiu bacinu à u listessu tempu. In usu di bacinu unicu, u pruduttu furnisce una grande zona di scaffali; in usu doppiu di u bacinu, a rimorca hè annullata è si forma una nova bacina è in questu modu u bacinu pò esse adupratu da duie persone à u stessu tempu. Annullendu l'aspettu di u scaffale, a tappa chì ùn sia più usata pò esse usata cum'è scaffale in mobili di bagnu cù elementi di montatura furniti quandu hè dumandatu.

Nome di u prugettu : 4Life, Nome di i disignuri : SEREL Seramic Factory, U nome di u cliente : Matel Hammadde San. ve Tic A.S.

4Life Lavabo Doppiu

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.