Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A

Fiaker 2.0

A In una grande quantità di cità i tour tradiziunali di l'autocarru vene cun un grande prublema in a forma di rifiuti di cavalli. Cum'è un primu requisitu essenziale Fiaker 2.0 risolve a contaminazione di strada prodotta da tour autocar in cità. Più tardi si sviluppa un disegnu specificu per un trasportu di cavalli, seguitendu e cabine classiche in a so estetica formale, malgradu avè a so forma muderna è attuale. U sfida hè di presentà un cuncettu cuntempuraniu è ecologicu, trasmettendu sempre u sintimu tipicu di una partita in autocar. L'obiettivu principale hè di fà e girate in autocarie più attraenti per i clienti à traversu un disignu innovattivu.

Nome di u prugettu : Fiaker 2.0, Nome di i disignuri : Michael Hofbauer, U nome di u cliente : Michael Hofbauer.

Fiaker 2.0 A

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.