Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Lampada Di Tavulu

M.T.F. ( My True Friend)

Lampada Di Tavulu A unicità di a lampada MTF (My True Friend) in a forma di un cane hè chì, prima si pò adattà à quasi qualsiasi decoru, da a stanza alegre, calda di i zitelli è finendu cù l'uffiziu ufficiale di travagliu ufficiale. Siconda, hà una cumminazione unica di materiali - legnu, plastica, metallu, vetru chì creanu un stile di fusione. A terza caratteristica unica hè chì, micca tutte e lampade ponu avè un bracciu pivotante cù 360 gradi è inclinazione libera da ogni angolo. Inoltre, a nostra lampada offre una pussibilità di fissazione rigida cù e comode serratura ergonomiche.

Nome di u prugettu : M.T.F. ( My True Friend), Nome di i disignuri : Taras Zheltyshev, U nome di u cliente : Fiat Lux.

M.T.F. ( My True Friend) Lampada Di Tavulu

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.